dijous, 24 de juny del 2010

Cicadidae

- We wish you a Merry Christmas, We wish you a Merry Christmas, We wish you a Merry Christmas and a Happy New Year...
- Que no sents les cigales com canten? –li digué amb un to sec, fred, aspre.
- Sí. Perdona. És que estic contenta.

Seguiren caminant, muts. L’alegria no li havia passat, però tenia por de molestar-lo. En arribar al pinar hi deixaren les coses i ella se n’anà escapada a l’aigua. En tornar s’estirà damunt l’esquena del seu amic.
- Ai! Què fas?
- Refrescar-te, què no ho veus? Després seràs com una cigala, explotaràs de tanta calor!

De vegades, tenia la sensació que el coneixia molt bé, mentre que d’altres, en canvi, li semblava un desconegut. Li agradava. Al cap d’una estona de pensar-s’ho li digué:
- M’agrada la coca amb trempó. I a tu?
- No.
- M’agrada la calor. I a tu?
- No. L’estiu és massa feixuc.
- M’agraden els bombons mallorquins. I a tu?
- No. No n’he tastat cap mai.
- M’agraden les mentides. I a tu?
- Per què m’haurien d’agradar? No són coses bones.
- M’agrada la música clàssica. I a tu?
- No. La seva lentitud em posa nerviós.
- M’agrada l’olor que fa el garrofer. I a tu?
- No, em fa oi. És una olor que m’entra dins el nas i no la suport.
- T’agrada res?
- Sí, m’agrades tu.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada